Busig

Ska vara lite busig idag och hoppa förmiddagsplugget (kanske egentligen inte så smart då det närmar sig tenta och då mina statistik-kunskaper är minimala). Istället bär det av mot stan tillsammans med Johanna och Malin (och eventuellt Emelie). Behöver inhandla en ny mössa men hittar ingen passande. Ska det vara en svårt att hitta en svart gullig mössa (det vill säga en svart mössa som INTE är av kill-modell)?

Fick ett jätte gulligt mejl igår av min kära morfar. När jag blir gammal vill jag bli precis som han - 81 år fyllda men absolut inte gammal i sinnet för det! Välja och vraka? Knappast lilla morfar, knappast..

Kommentarer
Postat av: Daniel

Förresten; kämpar ni också med "Praktisk statistik"?

2008-01-08 @ 17:41:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback