Bodylotion omanligt?

Jo det förklarade mina kära studiekamrater för mig idag - att det var högst omanligt av en kille att använda bodylotion. Alltid lär man sig något nytt för detta har då jag aldrig insett tidigare.

Förövrigt har mina studiekamrater idag kommit fram till att jag är den som är absolut osmartast (hm, kan man säga så? Minst smart i alla fall) av oss. Tydligen är jag även en av dem som kan anses vara mest "flickig", till skillnad från Malin som tydligen ska anses vara mest manlig enligt en experts uttalande. Själv håller jag varken med om att Malin är särskilt manlig eller att jag skulle vara speciellt flickig (visserligen tycker jag att bollar är otäcka ting som absolut bör hållas borta från mig och mitt huvud).


Ikväll ska det serveras bakad potatis (om jag nu lyckas; när det gäller mig finns det inga garantier!). Trevlig kväll på er (särskilt Jooey som ska ut på gallej  i afton).

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Här åts det också bakad potatis :)

Postat av: malin

vad äter du i potatisen då? bara en liten fråga...=)

2008-01-15 @ 19:57:02
URL: http://malinst.blogg.se
Postat av: Daniel

Omanligt att använda bodylotion *skriver ned det*. Bra, så vet man det. Vad mer behöver jag veta till omanlighetstentan? =P

2008-01-15 @ 22:48:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback