Bantning av tjockisen

Nyss hemkommen från föreläsning. För en gångs skull är jag positivt inställd till vår nya föreläsare (även om han pratar lite väl mycket om sådant som är lite onödigt och sedan i slutet kör allt i rekordfart för att hinna med). Norsk var han också - har alltid gillat norska, låter så hurtigt på något vis!

Nu väntas matlagning och städning och gärna i en kombination så jag blir så effektiv som möjligt (ska försöka att inte bränna vid maten). Efter det blir det biblioteksgenomgång av artiklar och liknande. Ikväll ska här tvättas för fulla muggar! Om någon skulle komma hit (givetvis skulle jag aldrig släppa in någon som här ser ut nu) så skulle denne genom att bara slänga en liten blick in i badrummet se att tvätt är något som är högst prioriterat just nu. Min tvättkorg har blivit en riktig tjockis och är både dubbelt så bred och dubbelt så hög som den egentligen ska vara. Djupt imponerad att det överhuvudtaget inte spricker... Men ikväll blir det alltså bantning!
 

Dags att sätta fart!
 

Kommentarer
Postat av: Julia

Ja, visst är det fint med norska! Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback