Återgången

Återgången till vardagen var inte så farlig trots allt. Klarade mig igenom en hel föreläsning utan att somna (till skillnad från kamraten bredvid mig, hehe!), hem på lunch (och lite våra bästa år) och sedan vankades det plugg i bibblan. Eller plugg och plugg förresten... Ja, det är nog sant att jag mest pratade om annat och inte ägnade allt för mycket tid åt mina studier. Förlåt mina kära studiekamrater, ännu ett nyårslöfte; lära mig att hålla käften!

Måndagsmiddagen ikväll var lika knäpp som vanligt. Malin ska börja med handklovar (balett-tema kanske?) och Johanna söker en blivande make som håller på med flugfiske. Savannah är enbart.. hrm, kär kanske? Haha.


"Vi har diskuterat och kommit fram till att han inte är tillräckligt hård.." HAHA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback