Adjö kära vardag!

Är ej färdigpackad, är ej färdigstädat och ska vara hos Malin om fem minuter. Varför sitter jag då här nu kanske du undrar? Givetvis sitter jag inte här och latar mig utan äter lite kvällsmat samtidigt (man är väl inte mer än kvinna!).

Imorgon bitti bär det av mot Lindvallen och Sälen. Känns lite märkligt, har inte riktigt hunnit vänja mig vid tanken. Vankas semester och då även semester från bloggen. Kan därmed meddela mina kära blogg-läsare att ni kan återkomma igen på fredag! Adjö kära vardag - vita backar, här kommer vi.. !!

Konversation med min äldsta Lillebror:
- Camilla? Du råkar inte vara rik just nu?
- Rik? Jag? Du vet att det är en fattig student du pratar med va?
- Men jag skulle inte kunna få låna lite pengar av dig? Typ 200 kronor till pokern?
- Nu? Det kan inte vänta till måndag? Då får jag pengar..
- Äh, du kan väl klara dig utan 200 kronor? Snäääälla...
- Jaha, ta dem då! Bara råna mig - gör det!

Så nu är jag 200 kronor fattigare - jätte bra innan resan då jag redan nu är fattig. Fattas bara att pengarna inte kommer på måndag...







Lite bilder från skidresorna år 2007 respektive år 2005

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback