A-a-a-a-aaaatschooooo.....!!

A-a-a-a-aaatschooo.... puh... a-a-a-a-aaaatschoooo... nä inte igen.. a-a-a-a-aaatschoooo..!! (ett prosit tack!)


Bättre med halsen idag men ack vad jag nyser. Däsan fortsätter att ridda.. I övrigt är jag pigg och överskottsenergin är stor. Jag, Simon och Daniel har spelat eye-toy nu på förmiddagen och ojojoj vad jobbigt det var (faktiskt!). Har sprungit 400 meter, hoppat säck, bowlat, varit dj, spelat volleyboll m.m. Till slut bestämde jag mig att utse mig själv till vinnare och struntade i att småkillarna skrek "Snälla, bara eeeen gång till?!".

Får se vad som händer i afton. Hade vissa planer men frågan är dock om min förkylning kommer att sätta käppar i hjulet. För min egen del är det lugnt (jag har som sagt överskottsenergi i mängder) men frågan är dock hur sugna andra är på att bli smittade med en härlig vinterförkylning?

I övrigt har ångesten börjat komma krypande. Pluggandet har som väntat uteblivit under hela jullovet och jag ligger verkligen risigt till inför den stundande tentan. Suck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback