2in1

Tenta på fredag.. fredag, fredag - denna fruktade men ack så underbara (efter klockan sju) fredag! Förstår inte hur jag ska ro detta i hamn eller hur jag överhuvudtaget NÅGONSIN ska kunna klara av detta. Hjärnan går verkligen på högvarv just nu men ändå verkar jag aldrig riktigt kunna nå ända fram till den där aha-upplevelsen jag så gärna vill nå.

I övrigt har jag drömt de mest märkliga drömmar i natt. Träffade en person med dubbla personligheter, en person som var två samtidigt - en så kallad 2in1! Förmodligen den mest perfekta personen i världen.. Drömde om det förflutna, om allt jag trodde var glömt. Sådant tycks jag inte ha så svårt för att komma ihåg (snarare att glömma) - men statistik är tydligen inget som mitt minne vill beblanda sig med överhuvudtaget.  

Suck...


image506

Visserligen en bild från en tidigare tentavecka men känslan är densamma just nu!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Lycka till! Har också tentor nu, en i lördags och en imorgon.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback