Trevlig afton!

Trevlig afton igår - precis en sådan jag behövde! Allt var precis som det skulle vara; Alkoholen, kortspel, skratt i mängder, kameran i högsta hugg, utgång på Sivans och alltihop med stjärnorna på Campus.. Samtalsämnena under kvällen var kanske lite udda. Fick nog veta lite väääl mycket där ett tag. Hehe! Kvällen slutade dock ganska tidigt för min del. Både jag och grannen Lina begav oss hem innan klockan slagit ett, då hade jag bara ögon för min säng! (Jag hoppas verkligen INTE att Lina gick hem för min skull - förlåt i sådana fall!).

Dagen kommer bestå av en massa tv-tittande, en promenix med Sarah (mkt längesedan!) och lite tvätt i afton. Ska väl även se till att få bort det här hemska naglacket!




I övrigt undrar jag varför Johanna eller Malin inte gick hem med Mr. Hawaii-skjorta? HAHA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback