Skottdagen

Den 29 februari, skottdagen - dagen då alla tjejer kan spatsera ut på stan, införskaffa två ringar och sen gå raka vägen hem till pojkvännen och fria. Tror dock inte att jag har några sådana planer idag.. Bara tanken på giftemål gör nästan att jag ryser. Huu, läskigt! Lär dröja länge länge innan något sådant sker (undrar vad sannolikheten att det överhuvudtaget skulle inträffa är?).
 
Nu ska jag springa ner i tvättstugan och hämta den sista tvätten. Efter det blir det grupparbete, lunch (lite packning där också hoppas jag), föreläsning och sedan bär jag och Johanna av mot Ronneby. Vi får dessutom skjuts av Anna och Henrik - lovely!


Kommentarer
Postat av: julia

ja. det är lite läskigt faktiskt.

www.juliaelise.blogg.se

2008-02-29 @ 16:21:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback