P.S. I love you

Innan jag skriver detta ska det klargöras att jag absolut inte är någon fantast av kärleksfilmer, nej långt ifrån..

Igår beslöt vi oss i alla fall att vi trots att skulle se en kärleksfilm "PS I love you" på bio (kan det låta töntigare). Redan under första scenen fnös vi på vår bioråd åt kärlekstramset. Väl en bit inne i filmen blev jag förälskad. Filmen (som jag verkligen inte hade höga förväntningar på) visade sig vara riktigt bra. Fin på något vis, väldigt fin - mycket sorglig men samtidigt humoristisk. Kände ett par gånger hur tårarna steg upp i ögonen och filmduken blev suddig (jo jag vet, jag är högst patetisk!). Dock klarade jag att behärska mig i biosalen, till skillnad från Malin som började storgråta. Hehe! Hur som helst; filmen var helt klart sevärd!

Lördagen ska bestå av lite fix och don på hemmaplan, förhoppningsivs ska även en liten promenix i solskenet och lite pluggande hinnas med. Kvällen ska spenderas med Johanna och Malin. Börjar kvällen med en bit mat, efter det vankas bingolotto, sedan melodifestivalen och till sist två skräckfilmer. Snacka om mix!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback