Pinsamt..

Hm. Kände för att skriva ett blogginlägg men har inget att skriva om. Är mitt liv så händelsefattigt numera?

Inget roligt som hänt under dagen? Inget sorgligt? Spännande? Intressant? Ingen som sagt något roligt? Som gjort något dumt? Inget som går att rapportera om överhuvudtaget? Nä. Tydligen inte! 

Lite känslor då? Skriva om läget just nu? Tankar? Orosmoment? Lycka? Sorgsna tankar? Tankar som "tänk om"? Tankar om framtiden? Funderingar kring vad som kommer att ske? Om det känns rätt? Tankar kring kärlek och vänskap? Nä. Bara tomt!

Tankar kring nya kursen? Åsikter? Hur kommer det att bli? Kommer det funka? Nä. Blank!

Information om vad jag ska göra ikväll då? Hm. Inte mycket att rapportera här heller. Eller jo; jag kan meddela att måndagsmiddagen är inställd och omplanerad till imorgon istället. Blir en kväll med telefonen respektive tv:n. 

Fy vilket trist liv. Borde lägga ner bloggandet. Jag skäms!  

Kommentarer
Postat av: HELENASCITY

jobbigt =/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback