Matförgiftning?

Tänk vad lite solsken kan göra.. Efter en cykeltur i det underbara vädret känner jag mig nu mycket piggare och gladare. Livet är inte så hemskt ändå, trots att tiden framöver i skolan kommer att bli jobbig - riktigt jobbig! Men vi ska nog klara oss igenom det här ändå - allt kommer förhoppningsvis ordna sig till det bästa. 

Ikväll väntas det måndagsmiddag och idag är det jag som står för maten. Så om du inte ser till varken mig, Johanna eller Malin under morgondagen får ni gärna kolla upp det hela lite närmare - mycket möjligt att vi alla tre sjuknat in i matförgiftning.  


Vi hade köpt drycker av glömska och vi hade glömt tankar av gråt
Vi hade sagt allt som skulle sägas; Ett, en gång för alla, förlåt.

Och där satt vi på klippor av vemod med några sånger av andetag
Och jag var på gränsen till en annan människa men jag var fortfarande jag

Men när solen hade gått ned och när drycker av glömska gjorde mig till fler och fler och fler
så gick vi iväg till ensamheten
Iväg till hemligheten
Iväg till evigheten
Så långt, så långt från verkligheten, iväg.

Och nu sitter jag här med en skrivande penna som försöker vara speciell
Och jag undrar varför tiden dödar och jag undrar vart jag ska ikväll
Så ta mig iväg till ensamheten
Iväg till hemligheten
och iväg till evigheten
Så långt, så långt från verkligheten

Kommentarer
Postat av: Julia

Önskar att det var ett underbart väder här också, men det är bara snöigt och isigt:( Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback