Kärleksmums

.. har vi bakat i afton.  Romantisk afton för fyra (en stund med fem också). Funkar bra det också. Har dock inte sett till en enda ros idag. Hörde visserligen att de sålde rosor i gallerian (samtidigt som de delade ut gratis kondomer) men ändå tycks Campusområdet vara ganska ros-fritt. Malin påstår att det har vimmlat av hånglande par men även detta verka ha gått förbi obemärkt för min del. Med andra ord är allt som vanligt; jag bara ser och hör det jag vill se och höra.

Imorgon är det opponering. Nervös över vad Anna, Emelie och Anna-Karin har och säga om vårt arbete. Men det får gå. Är egentligen nästan ännu mer nervös inför en annan sak.. behöver väl bara säga högrött ansikte och dreglande så fattar väl iaf en del vad jag syftar på. HAHA

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback