Kalori-bakelser i mängder?

Undrar hur arbetet ska sluta. Ska vi verkligen hitta tillräckligt med väsentliga vetenskapliga artiklar? Kul svar vi fick av bibliotekarien; "Har ni sökt på "railway"?". Nja, alltså vi har suttit här större delen av dagen och letat på allla möjliga ord som alla förknippas med godstansporter på järnvägar - så givetvis har vi sökt på railway! Inte lätt att veta kanske..

Idag är det semledagen - dagen då man får frossa i bakelser med mängder av kalorier i. Har dock inte blivit något sådant för mig idag utan har hållt mig till kycklingsallad och frukt (jag gillar frukt!). Verkligen inte sugen på någon semla - illamåendet från kladdkakan igår gör sig fortfarande lite påmint.

Kvällen ska spenderas med att fortsätta letandet av artiklar (dock har jag ingen aning om vilka fler sökord jag kan tänkas använda). Vid klockan åtta ska dock dumburken igång - då är det dags för "Gossip girl" (måste vara bland det mest tjejiga som finns!).


Kommentarer
Postat av: Julia

Åhh, jag älskar också frukt, mycket godare än semlor. Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback