"Jag kan inte baka men jag är en jävel på att svälja!"

Mina kära vänner har nu left the building. Maten gick åt. Alla var mätta och nöjda.. trodde jag! Nej då var Malin sötsugen. Började baka kladdkaka vid lite i åtta (med stor betoning på kladd för kladdig blev den!). Eller vi och vi förresten.. Malin hjälpte väl mest till med att slicka skålen. Nej, hon är ingen höjdare på att baka den tösen men hon är en jävel på att svälja! Haha.

Kladdkakan gick åt helt och hållet och jag kan meddela att det INTE var jag och Johanna som var den bidragande orsaken till det. Malin är ett riktigt kladdmonster! ;)

image563


- Magarin.. men det har vi ju inte!
- Jo det finns flytande!
- Men det ska vara smält - ska vi smälta det då?
- Nää.. det ska man inte Malin!
- Men vaddå då! Camilla visste ju inte ens att det där var ett proppskåp..


Och vad hade DET med saken att göra? HAHA!

Kommentarer
Postat av: malin

vet du om att min mor läser din blogg ibland?

Postat av: Camilla

Men vaddå - du åt och svalde - vad är det för fel på det?! Det var dessutom DU som sa det - inte jag!

2008-02-04 @ 22:22:14
URL: http://camiiiilla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback