Hemmaplan

Befinner mig på hemmplan i Ronneby just nu. Allt är som vanligt - mycket folk i rörelse. Vi blir tydligen sju personer till middag. Är annat än att äta själv i min lilla studentlägenhet. Ikväll blir det melodifestivalkväll hos Josse. Väntar mig ett och annat fyllesms i afton också från en viss person, inte mer än rätt efter alla fyllesms jag har skickat tidigare. Hehe.

Mamma och jag var i stan tidigare idag och köpte baby-kläder till Lindas 2-månaders dotter. Vad mycket söta kläder det finns! Hoppas på att någon av de närmaste vännerna skaffar sig en unge snart som jag kan få skämma bort (Mathias och Simon är dessvärre lite unga än!).

I övrigt är allt bra just nu. Gladare än vanligt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback