Full fart mot helgen.. och tentaångesten!

Seminariet är över. Känns ganska bra ändå. Totalt brädade blev vi inte. Skönt det. Vår analys var till och med "föredömlig" (hur den kan vara det när den innehåller en massa "vi anser" är en gåta). Det är egentligen nu den verkligen plugg-ångesten kommer att uppstå. Tentaångesten. Om precis en vecka kommer jag att vara på väg hem mot Ronneby. Hur jag ska kunna lära mig en hel logistik-kurs på en vecka har jag ingen aning om.

Tentaångesten får dock vänta lite. Ikväll blir det bio, "PS I love You". Jo jag vet, en riktig kärleksfilm. Med tanke på att det var alla hjärtans dag igår kommer det förmodligen vara en hel biosal med hånglande par.. och vi fyra då! Spännande värre.. 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback