Elvismacka någon?

Nyss hemkommen från Emelie och vår filmkväll kan väl bara förklars med ett ord; Knasig!

Martin tror att pölsen är en morot (han tänker inte på annat nu när han börjat "sitt nya liv"), jag påstår att jag aldrig sett en pölse i ett korvbröd, Malin säger att jag är trög men sen visar det sig att Emelie egentligen är ännu trögare. Malin tror att min kusin är en sockerbit från böda, Emelie tror att den danska flaggan är skånsk (detta trots att hon själv är skåning!), Malin verkar vara märkligt besatt av mitt hår och Johanna och Lina förvandlades plötsligt till värsta chipsfantasterna (de var nästan till och med värre än mig!). Viktigaste slutsatsen i afton; Pepparchips är gott!

Filmen vi såg hette "Hata Göteborg". Humoristisk i rätt sällskap även om en mer seriös person nog skulle säga att den var på det hela taget sorglig. Fanns även en extrafilm tillhörande vid namn "Elvismacka", en så kallad konstnärlig film på 15 minter. Vad ni än gör - se inte denna! För visst finns det något läskigt med en ständigt bananätande man, en vit (naken?) katt, lådor som står staplade i stora högar (frågan Emelie ställde sig; hur gör man för att få tag på den nedersta lådan?), en flickvän som tycker att otrohet är bland det mest normala som finns då män har vissa "särskilda behov, för att inte tala om de lite väl vågade scenerna.

Nu ska jag sova; morgondagen kommer att bestå av en heldag i stan och sedan utgång på Campus på kvällen! Love it!

Kommentarer
Postat av: Julia

En morot!? Haha! Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback