Bäst att göra av med pengarna innan de tar slut!

Jag och Johanna tog ledigt från studielivet i förmiddags och begav oss ner till stan - SHOPPING! Är ju dumt att låta pengarna vara kvar på bankkontot alltför länge - helt klart! Blev lite inhandlat inför den stundade utgången i Karlskrona i helgen. Efter en stund kom även Malin ner till stan - lunch på Coretto. Mumsigt (och egentligen lite onödigt)! 

Eftermiddagen har bestått av grupparbete. Träffat "vår" företagare och har pumpat henne på en hel massa information. Gillar henne, hon sa trots allt att jag var den som verkade mest mogen av oss tre. Hehe! 

Jaha. Planer för ikväll då? Lite greys anatomy samt några telefonsamtal (om en viss fröken kan behaga att ringa någon gång!). Mer än så orkar jag inte i afton - lär stupa i säng tiiiidigt ikväll.


Kommentarer
Postat av: Lia Florenz

gullig bakgrundfärg gillar den ;)

Postat av: Karin

grey's anatomy är bäst :)

2008-02-27 @ 20:51:40
URL: http://lifebykarin.blogg.se
Postat av: ELIN

Kolla in Look alike'n på min blogg! :)

2008-02-27 @ 22:22:02
URL: http://elinhanssons.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback