Aj aj aj..

Jag börjar få ont i halsen. Inte bra, inte bra alls. Jag har inte tid att bli sjuk nu, inte under tentaveckan. Ska iväg och handla om en liten stund. Kanske skulle köpa lite glass. Det borde väl lindra halsont? Dessutom är det rätt gott, fast kallt.

Tenta förresten. Har verkligen målat in mig själv i ett hörn. Måndag, tisdag, onsdag och torsdag med tentaplugg. Fyra ynka dagar. Hur ska jag kunna läsa in en hel kurs på fyra dagar? Åh! Varför var vi inte mindre ambitiösa med grupparbetet? Varför slängde inte vi också ihop något på två dagar och ägnade resten av veckan till tentaplugg? Någon slags stolthet kanske? Eller kanske rent av dumhet? Suck!

Dags att dyka ner i min bok - "Logistik - läran om effektiva materialflöden" - precis vad jag känner för en söndag som denna! Suck.

Ett tips; Kolla in Skärgårdsdoktorn i afton! Finns det något bättre...?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback