Lägesrapport.

Julen är över och vi närmar oss nyår. Det är vid den här tiden man börjar fundera på vad som har hänt under året. Mycket inser jag ganska så snart. Många fina stunder men också många jobbiga har passerat förbi. Har nog varit det allra mesta under årets lopp - glad, arg, ledsen, besviken, nere, uppåt, lycklig, olycklig, kär, likgiltig, stressad.. Ja år 2008 kan verkligen symboliseras med en berg-och-dal-bana. 

Tog en födelsedagsfika med Brattan igår (Jo, jag vet att det är över 1,5 månad sedan vi fyllde år). Lördagskvällen spenderades hemma med mor och far. Var länge sedan jag var hemma ensam med dem, småbröderna hade annat för sig en lördagskväll. Idag har jag varit en sväng på Karlskrona möbler och Mio. Har hittat min drömgarderob som var precis lagom stor till mitt lilla nya rum i Växjö. Dock hade den ingen drömprislapp.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback