"Skynda långsamt och ta många pratpauser!"

Måndag. Effektivitetens dag efter en utvilad helg, eller? Nja, knappast. Mitt och Johannas nya motto "skynda långsamt och ta många pratpauser!". Efter mycket om och men har vi dock nog tagit oss igenom merparten av de uppgifter som skulle vara gjorda till morgondagen och dessutom varit på Länsförsäkringar och ändrat hemförsäkringen. Inte långt kvar till flytten och det märks! Har inte längre någon ork till att städa så här ser ut som ett bombnedslag. Att städa och fixa känns endast meningslöst. Hela mitt liv skall inom kort packas ner i flyttlådor. Nog känns det lite vemodigt men ska samtidigt bli så otroligt skönt att komma härifrån. Är nog inte så många som förstår längtan efter en lägenhet där man faktiskt kan befinna sig i ett rum och sedan gå in i ett helt annat rum.

Kommentarer
Postat av: Blivande kombo

Precis! Det enda som jag kommer att göra den första kvällen där är att gå runt från rum till rum och stänga dörrarna efter mig:P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback