Seg som mammas knäck..

Underbart väder ute. Vitt på marken och blå himmel. Gissa vad jag tänker på? Givetvis skidväder! Är så otroligt sugen på att åka skidor, känns väldigt tomt att det inte blir någon skidresa i år.

I övrigt är jag vääääldigt seg idag. Camilla vet att hon inte ska dricka vodka men av någon anledning visste hon inte det igår. Var på lite fest i Ronneby igår för en gångs skull, minns inte ens när det hände senast. Blev en ganska trevlig afton, dock slopades planerna om utgång. Planen just nu är tydligen att jag ska flytta till Umeå så fort som möjligt. Undrar vad min blivande kombo tycker om detta. Vill du följa med kanske? ;) Var även hemma hos mormor och morfar igår och träffade hela tjocka släkten. De är ganska knäppa och roliga de där kusinerna.
 
Om en stund kommer Halmstadsgänget hit. Vi ska ut en sväng på Aspan och sedan blir det väl en sväng till Mairo för att se vad för fint som kan ha droppat in där. Men innan dess kanske jag skulle ta en tablett och ett stort glas vatten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback