Kosta

Hemma efter en helmysig dag i Kosta med Johanna. Har julshoppat så nu är så gott som samtliga julklappar fixade och det är ändå hela 21 dagar kvar till julafton. Det är vad jag kallar för bra planering! Är lite svag för det här med glas i alla dess former från Kosta Boda, Orrefors och dylikt. Blir helt lyrisk, så som ni säkert förstår har jag varit som ett litet barn på julafton idag med tindrande ögon och ett väldigt ha-begär.

Väl hemma är jag nu trött. Så pass trött att jag istället blir pigg. Lite snurrigt kanske men så är det. Fick några hysteriska fnitteranfall på bussen hem. Nu funderar jag på om jag ska träna ikväll eller inte. De andra tjejerna har viktigare saker för sig i afton så det är om jag beger mig dit själv. Men orkar jag? Kanske skulle gå en runda runt sjön istället? Eller nej, Växjö är givetvis lika med regn. Träna, slappa, träna, slappa....? Hm, får nog fundera några minuter till.  



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback