Julsittningen 08

Jaha, det var julsittningen 2008 det. Någon utgång blev det aldrig. Lika bra det kanske då det vankas föreläsningen 9-16 imorgon. Trevlig kväll har det i alla fall varit som har överträffat förväntningarna. Jag, som numera nästan är så gott som nykterist (snudd på det i alla fall), tål då inte mycket alkoholdrycker innan det slår till och fnittret bubblar fram. Har slagit hål på en hel del av mina fördomar också i afton. Åter igen har jag fått bevisat för mig att folk som jag tror är totalt pantade faktiskt är ganska trevliga och tycks ändå ha en hel del hjärnceller där bakom pannan. Är nog vad man kan kalla för "blixt från en klar himmel".

Nu är det dags för sängen. Måste bara tillägga en sista sak - glöm inte "man har så kul med toffifee"!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback