En hel del kryss på att-göra-listan..

Jodå, merparten av listan har jag faktiskt klarat av idag. Tvätta kunde jag dock inte göra då det var något fel på låset till tvättstugan. Fick istället lägga tid på att ringa Hyresbostäder och felanmäla att tvättstugan är lite väl inbrottssäker (det är vid sådana här lägen jag längtar extra mycket till vår nya lägenhet där vi kommer att ha en egen tvättmaskin). När jag ändå satt igång med klagande passade jag på att felanmäla lite andra grejer i lägenheten så det blir gjort innan den nya hyresgästen flyttar in.

Varit i stan en sväng, alldeles ensam och utan i jakt på något speciellt. Minns inte ens när jag senast lugnt och stilla ensam strosade på stan. Välbehövligt! Inhandlade en klänning för mycket, det vill säga bara en men ändå en som inte fanns med på prioriteringsköplistan. Om en stund blir det träning, Afro med Johanna. Ska bli spännande. 

Imorgon bär det av mot Ronneby. I helgen skall det bakas pepparkakor med lillebror, tillverkas julgodis med mamma, festas med lite folk i Karlskrona och på söndag blir det julmys med Campusgänget. Ser med andra ord fram emot en bra helg.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jaså, har det ut för. Är inte blogga modern längre??


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback