Dan före dan före dopparedan

Jo jag vet,  jag har sämt fantasi som inte kan komma på en bättre rubrik idag heller. Dagarna går så otroligt fort just nu. Imorgon är det den där långa dagen här, dagen innan julafton. Då man bara ska gå och vänta och vänta och vänta..

Dagen har bestått i att jag har träffat A. Tog en fika på stan och pratade lite. Jag, Simon och David har precis klätt granen. Blev så fin så (även om Mathias påstår totala motsatsen, han har ingen smak den pojken). Försökte plugga lite på förmiddagen. Läste hela tre sidor. Tycker jag är lite av en större bedrift så här bara några dagar innan julafton. Blir nog en kväll i Karlskrona kommun (för ovanlighetens skull, hrm!).

Det är väl ungefär vad jag hade att rapportera för tillfället. Hm, jag har tydligen aldrig något vettigt att skriva numera. Jag måste ha ett högst ointressant liv!

Kommentarer
Postat av: malin

jag tycker att vi kräver en uppdatering i klarspråk här! det är inte mer än rätt!

Postat av: malin

hmm den där kommentaren skulle varit till förra inlägget. dessa rubriker fövirrar mig!

2008-12-23 @ 11:28:32
Postat av: Anonym

haha. vaddå uppdatering i klarspråk? talar inte jag alltid i klarspråk? ;) haha.

2008-12-23 @ 17:18:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback