Dan före dan före dan före dopparedagen.

Blev det rätt? Äh, hur som helst är det fjärde advent idag (blev jag upplyst om nu ikväll - mina tankar är tydligen någon helt annanstans). Tre dagar kvar till julafton. Någon julkänsla har jag inte än. Lite snö vore verkligen inte fel. Men är väl bara att inse att vita jular bara finns i sagorna. Kan upplysa om att det är fotboll på tv ikväll, för den som har missat det. Det är av en den anledningen jag faktiskt kan sitta här vid datorn ikväll. Inte ofta den är ledig nu när småsyskonen har gått på jullov..

I övrigt befinner jag mig lite i händelsernas centrum just nu känns det som. Händer mycket runt omkring. Hänger knappt med i mina egna svängningar. Kanske lika bra det.

Sova, sova, sova...

Kommentarer
Postat av: Emelie

Haha.. God jul på dig själv :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback