Ångest.

Har varit borta från Växjö i snart två veckor och ändå är det inte mycket tid jag har spenderat här hemma i Ronneby. Blivit ett väldigt farande hit och dit. Har inte blivit mycket tid över till pluggande om man säger så. Ångesten har definitivt börjat komma krypande, snart är det trots allt dags att återvända till Växjö och böckerna.

Precis hemkommen från Karlskrona nu. Träffat Josse, vi åt middag på Thai-restaurangen. Väldigt mumsigt så nu är jag supermätt! Har fått order från Mathias att hålla mig borta på nyårsafton, han ska tydligen ha fest här säger han och storasyster var uppenbarligen inte välkommen. Mycket dålig stil! Får istället spendera nyårsafton i Karlskrona. Kan nog bli ganska trevligt ändå. Ska bege mig ner till stan imorgon och handla diverse godsaker.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback