Utekvällens biverkning

Det blev en.. ja.. vad ska man säga.. händelserik kväll igår. Hände en del saker som inte var så bra, eller var det just det de var.. Jag vet inte, jag vet ingenting numera. Jag blir rädd för mig själv och samtidigt blir jag livrädd för alla andra. Det är så lätt att bli en idiot, en sån där som man föraktar och hatar. Man tror inte det, man tror att man är så mycket bättre men egentligen är jag lika puckad som alla de andra idioterna. Jag hoppas verkligen att DET var min maxpunkt. Men vi hade ganska roligt i alla fall under utekvällen i Karlskrona, Lovisa och jag. Kusinerna rockade fett - måste ta och göras om!

Vimmelbilder är ingen hit... Här har vi en från Campusfestivalen. Lär finnas från gårdagen också...

Amelie och en risig Camilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback