Underbart!

Då var ledigheten till ända. Varit en underbar ledighet och tror faktiskt att jag har hunnit med allt det jag ville. Fast det är klart, hade jag mer än gärna velat stanna ett par dar extra nere i Lund och inte alls åka hem ikväll (verkade även som om tågen faktiskt tyckte att jag inte alls behövde åka tillbaka till Växjö och att Anton inte heller skulle få åka tillbaka till Hjärup med tanke på den oturen vi hade).

Nu ska jag sova. Är trött efter gårdagens heldagsshopping i  Malmö  (även om vi hade förbannat kul!). Ett evigt springade och bärande på alla de varor som senare skulle pryda Antons lägenhet. Men bra blev det! Måste dessutom verkligen sova ut med tanke på att jag från och med imorgon börjar mitt 7-dagars-jobbpass. Viktigt att ha i åtanke är att jag efter det börjar min två veckors långa semester innan skolan börjar.  

Här är lite bilder från konserten tidigare i veckan. Underbar afton! Godnatt!


Jag och Josse

Jag och Johanna

I väntans tider...

Kramkalas
 
Sötnötar

Ett par gamla godingar i form av Amelie och Linda joinade oss

Malin och Anton i publikhav

Kungen i form av Winnerbäck

Amelie, Linda och jag i publikhavet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback