O så var tre plötsligt två..

Stockholm imorgon. Var tänkt att det skulle bli en resa med två av mina favoritstjärnor. Tyvärr har tre nu blivit två. Jag och Johanna får väl rocka på själva. Blir som en försmak inför flytten som skall ske senare i år. Vem vet, vi kanske kommer fram till att vi definitivt inte under några omständigheter kommer klara av att bo ihop. Kan ju vara bra att reda ut det INNAN vi faktiskt flyttar ihop. Haha! Eventuellt har vi lyckats få med oss en medresenär, dock inte riktigt klart ännu.
 
Solen skiner under min första semesterdag. Härligt värre! Inte för att jag spenderar så mycket tid utomhus idag. Har fullt skå inomhus med att städa, tvätta, rensa och fixa. När jag kommer tillbaka lagom till skolan börjar skall ha vara rent och fint!

Ikväll ska jag umgås med min favorit-Louie. Bara hon och jag över en liten middag. Var mycket länge sedan - mycket tjejsnack att ta igen!

Worth fighting for.. ;)


Kommentarer
Postat av: N

Hoppas att ni får det trevligt i Stockholm! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback