Morgonstund har guld i mun...

Godmorgon!

Idag har jag sovmorgon, börjar inte förrän klockan klockan ett (halv ett egentligen men på grund av tåget flexar jag till ett). Slog upp ögonen pigg och vaken då klockan slog kvart i sju. Mellan gardinerna såg jag en klarblå himmel. Härligt! På med kläder och ut på en morgonpromenix. Här skall motioneras! Dessvärre märkte jag av en väldig skoskav och kom inte speciellt långt men istället kunde jag ta en lugn promenix och njuta av den underbara sommarmorgonen. Såg inte till en människa men det var långt ifrån ensamt i skogen, omgavs av diverse kaniner och fåglar.

Tanken slog mig än en gång; vad glad jag är att jag bor i en stad där det finns tillgång till skog och sjöar (även om jag saknar havskänslan) och inte bara betonghus. 

Tog ett par pics på då morgonstund lagt sin hand på Campus omnejd.

 

Inga bilder på mig själv och det av en anledning. Tror inte ni skulle uppskatta en osminkad och yrvaken Camilla. Ser lite halvt galen ut. Hehe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback