Ett utlåtande

Okej, jag har något att säga. Något helt otroligt, något helt underbart, något helt fantastiskt, något helt... ja... jag finner inte ord. Det känns så bra, känner mig så fri. Kan ni fatta det?! Eller vänta, jag har ju inte sagt vad det är ännu. Okej håll i er nu: Jag har äntligen SEMESTER! I två hela veckor dessutom. Inget jobb, ingen skola. Jag kan nu göra precis vad jag vill i två hela veckor. Eller ja, det sista stämmer kanske inte riktigt, hela dessa två veckor är egentligen totalt uppbokade på saker jag ska göra. Men det är enbart roliga saker. (Säg inget om att det öser ner och att sommaren redan är över, jag vill befinna mig i detta lyckorus så länge det går!).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback