Dagen innan allvaret

Jaha, då var man i Växjö igen. Imorgon sätter allvaret fart. Känns märkligt, högst märkligt och faktiskt ganska jobbigt. Är det inte nu man bör sätta upp mål som att jag framöver skall spendera minst 6 timmar på bibblan per dag. Jag ska börja plugga i tid, inte vänta till de hektiska tentaveckorna. Jag ska fortlöpande renskriva samtliga anteckningar. Jag ska laga storkok och frysa in. Jag ska ha en städad lägenheter och diska så snart jag ätit så det inte bildas ett jätteberg. Visserligen är det sådana mål som man aldrig riktigt brukar kunna nå, men som man brukar säga "sikta mot stjärnorna så hamnar du i närmsta grantopp". Närmsta grantopp är ju alltid något, undrar var man hamnar om man dagen innan skolstarten är så pass omotiverad att man inte ens orkar fundera på vad man ska göra bättre under det här skolåret.

Nog om det, det får ordna sig. Känns allt fel är det bara att hoppa av och på något nytt. Jag är fortfarande ung (försöker jag intala mig själv i alla fall) och har nog tid till att prova på för att till slut hamna rätt.

Ärlighet varar längst...


Jag vet att jag har sagt det förr, men jag säger det igen  - Redbull-vodka är inget bra!

Mobilnörden Josse var med ett tag! ;)
 
Kusinerna skall vara tuffa men misslyckas totalt - som vanligt!

Lovisa snackade om en blick. Jag fattade nada och slängde lite med håret. Katastrofalt!

Ja vad ska man säga.. Ögonen vittnar om att alkohol intagits i alla fall...

Träffade den här knäppa filuren Niklas ute...

Lovisa trivdes bra på dansgolvet med sin lilla drink i handen...

Kommentarer
Postat av: Niklas!

Gud vilken hemsk bild på mig:P

2008-09-02 @ 14:08:50
Postat av: Camilla

Haha. Luuuugn. vi andr är inte så vackra vi heller! :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback