Allvaret närmar sig..

Tillbaka i den lilla staden (det vill säga Ronneby). Campusfestivalen 2008 var trevlig och blöt (med flera betydelser). Trevligt med lite Karlskrona/Kalmar-besök i form av Amelie som förgyllde vår afton. Lite trött idag, blev mycket tjejsnack innan det var dags att släcka lampan och lägga huvudet på huvudkudden.

Endast några få lediga dagar kvar. Som min kloka (hrm!) lillebror sade, "tiden går mycket saktare när man ha tråkigt så jag ska bara stirra in i väggen hela veckan innan skolan börjar!". Själv ska jag ta det lugnt och njuta av att vara hemma i Ronneby, kommer förmodligen inte bli så mycket sådant framöver. Ska ta en fika med Brattan imorgon och på lördag kommer min favorit Louie på besök. Då ska vi ha kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback