"Vi är så bortskämda här i Sverige med fräscha brudar"

Ännu en dag med underbart väder. Vi börjar nästan bli lite bortskämda nu och tar solskenet för givet. "Ska du sitta ute i solen och plugga imorgon också?". Vem är det som säger att solen verkligen ska visa sig imorgon också? Hehe!

Förmiddagen spenderades i en föreläsningssal - sista föreläsningen innan tentan (om man räknar bort frågestunden dagen innan tentan". Gick igenom en gammal tentamen. Fanns en del "väldigt lätta" uppgifter (enligt Mitsuru). Vid genomgång av dessa surrades det i salen "Va? Vad fick han det ifrån? Fattar ingenting!". Med andra ord lär det bli en mycket intressant tenta. Hm! Eftermiddagen spenderade jag och Lina i solskenet på Slottsängen tillsammans med våra mikroekonomiböcker och anteckningar. Då man kände för en paus fanns det många intressanta individer att skåda och tjuvlyssna på. Grabbarna från NCC som skulle gräva upp en bänk (varför de skulle göra detta var har vi ingen aning om) var väldigt intressanta att skåda, för att inte tala om de båda fotbollskillarna. "Vi är så bortskämda här i Sverige med fräscha brudar.. Du skulle se brudarna i London - uäää!". Haha!

Tog en liten promenix på kvällen - helt otroligt att det kan vara så fint väder klockan sju på kvällen. Var det inte nyss vinter då solen gick ner vid fyra på eftermiddagen? Nåväl, jag klagar absolut inte - nej jag njuter i fulla drag. Här är lite bilder från promenixen (tagna med min högst värdelösa mobilkamera men vad gör det).

image655image656image658

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback