Vad gör man inte för en biljett till Studio 54?!

En vanlig pappersbit på bilden här nedan? Eh, glöm det! Den här pappersbiten köade vi i ungefär tre timmar för att få - det är nämligen en biljett till Studio 54! Knäppa? Jo kanske, men hade ni varit med om Studio 54 år 2007 hade ni förstått! Vissa förbättringar väntar dock inför årets studio 54. En har lovat sig själv att minnas i alla fall större delen av kvällen på sivans (till skillnad från föregående år) och en annan har lovat att vara där i mer än tio minuter det här året. Hehe, vi får väl se hur väl de lyckas!

Vet inte hur många gånger jag i kön upprepade "jag är hungrig!". Till råga på allt hade jag tagit ut fisk ur frysen till denna afton. Vad det var för fisk vågar jag fortfarande inte uttala mig om men den var vit i alla fall. Hur som helst, fisk innebär potatis (att äta bara fisk låter inte lockande och pasta och fisk vet jag inte heller om det är någon hit) och potatis är något som jag äter ytterst sällan då det tar för lång tid när man bara ska laga mat till sig själv. Som ni förstår var det därför en riktig pärs att komma hem döhungrig och inse att man måste koka potatis också. Hehe! Nu är jag i alla fall mätt och belåten och är nog betydligt trevligare nu än för en stund sedan.
 

image636

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback