Underbara vårdag!

Telefonsamtal. Upprörd. Gråt. Uppvaknande.

Nä morgonen började inte så bra då jag vaknade av en mardröm, en ganska verklighetsbaserad mardröm faktiskt. Insåg att här behövs aktiviteter under dagen för att tankarna inte ska ta i överhand. Sagt och gjort gjorde jag mig snabbt i ordning och började ringa runt till ett antal personer och undrade om de var på en picknick i det underbara vårvädret. Har sedan spenderat större delen av dagen på Slottsängen i den underbara vårsolen tillsammans med Johanna, Malin, Lina, Lisa och Harry (de tre sista en stund i alla fall) (är det någon som undrar vem Harry är så är det Malins söta och charmiga hund). Blev prat, fika, solande och lite läsande i Mikroekonomiboken. Efter det följde jag med Johanna och Malin till ica för att inhandla något att förtära. När jag väl kom hem började jag laga mat samtidigt som jag torkade golvet.

Ja säga vad man vill, men i sämre tider blir jag definitivt effektiv! Nu ska jag bara komma på något att sysselsätta mig med ikväll också, tyvärr fanns det inga tvättider i afton. Möjligt att jag kan få in en liten kvällspromenad i schemat.

Tog lite bilder i det vackra solskenet idag, tyvärr lämnade jag dock minneskortet hemma och hur jag får ur bilderna ur kameraminnet har jag ingen aning om. Här kommer däremot lite bilder ifrån fredagskvällens gallej - födelsedagsfesten hos Emelie! :)

image648image649image650image652image653

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback