Studio 54

Vilken kväll det blev - mycket svårtoppad!

Började med förberedelser hemma hos mig och Lina vid fyra-tiden i form av utklädning, våfflande av håret, hårdspacklande med smink m.m. Lite mat hemma hos Lina i form av kycklingsallad (MKT kycklingsallad) och sedan var det förfest hemma hos mig som väntade. Blev en kväll med skratt, kort och dansande till 70- och 80-talsmusik. Lovely!

Idag regnar det mest i Växjö. Gör mig inte så mycket, har ingen vidare lust att gå ut ändå. Stannar mer än gärna hemma. Blir en myskväll med kära Lovisa ikväll - mycket länge sedan vi sågs. Imorgon bär det av mot Ronneby. Förmodligen blir det en mor- och dotterbio på kvällen. Hehe!

Här är lite bilder från gårdagen - känsliga omedes att inte titta! ;)

image639
Malin och Lina
image641 
Johanna och Emelie
image640 
Malin, Jag och Lina
image642
Jaha, här har ni mig - HAHA!
image643
Obligatorisk bild på mig och Emelie! Hehe
image644
Wiiie!
image645 
"It´s raining men..." ;)
image646
Johanna och jag - HETT! :D


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack så mycket hjärtat.. Hoppas ni hade roligt på Studio 54;) hehe. pusssae

2008-04-13 @ 09:32:30
Postat av: josse

så försvann namnet:P

Postat av: Cissy

Hahaha! Vilka härliga bilder :)

2008-04-18 @ 10:27:50
URL: http://flumflummedcisseliciss.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback