"Love you Camilla"

Så typiskt. När man väl tror att man har bestämt sig så dyker något nytt upp som gör att man tvekar igen. Varför? Varför? Varför? Blir trött på allt, på hela systemet och mest av allt på mig själv!

Tillbaka i Växjö igen efter en kortvisit i Ronneby. Hann dock med både bio med mamma och lillebror (Angel - INTE sevärd!), träffa farmor och farfar, gå på promenix i vitsippehavet, träffa Anton och gå på intervju (såklart). Anlände till Växjö vid sex-tiden igår. Det första som händer är att en okänd person går fram och börjar prata med mig vid busshållsplatsen (jo jag vet; jag är tråkigt svensk som genast tar ett steg tillbaka och undrar vad det är för märklig typ). Slängde bara in väskan här hemma i lägenheten och skyndade mig sedan iväg till Johanna där det väntades måndagsmiddag.

För övrigt har jag väldigt ont i halsen idag (skit!). Ska snart iväg på övningstimme och sedan bär det nog av för att köpa halstabletter och kurera mig.


Hittade en lapp på kylskåpet idag där det stod "Love you Camilla" och ett hjärta. Tihi - söta lilla Lovisa! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback