Helg - vad är det?!

Lördag lika med ledighet och vila? Knappast! Inte om man heter Camilla, pluggar ekonomprogrammet i Växjö och ska ha tenta på onsdag i alla fall. Jag är trött. Typ död. Har spenderat hela dagen på biblioteket. Frågan är hur effektiv jag egentligen har varit. Möjligt att jag uppnått några "aha-upplevelser" men långt ifrån så många som hade behövts. Orken och motivationen verka ha övergett mig. Det enda jag vill ha nu ledighet och gärna en tripp hem mot Ronneby. På onsdageftermiddag är tentan över, på kvällen väntas tentafest kombinerat med valborgfirande och på torsdag ska jag få komma hem och vara ledig ett par dagar - lovely!

En sak är säker - mikroekonomi är inget för mig!


Kommentarer
Postat av: josse

Hoppas det går bra på tentan älskling lilla:)
Själv har jag varit på kalas ikväll hos Jocke o Malin o tränat med min wii fit;) hihi.. pussssar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback