Grattis fröken Stjernfeldt!

Underbart väder idag också. Kul för de som får njuta av det. För min del börjar nu tentapluggandet. Inga promenader i vårsolen för min del inte! Hm, visserligen skulle jag kunna sätta mig ute och läsa om en stund. Dock har min solstol kommit på villovägar. Har mina misstankar om vem tjuven är, tror knappast att den fått ben och gått iväg av sig själv (vid närmare eftertanke har den visserligen fyra ben så vem vet). Dessutom har jag svårt att tro att jag har tappat bort det, verkar lite väl klantigt - även för mig!

I eftermiddag väntar föreläsning, en av de sista innan tentan. Ikväll är det måndagsmiddag och idag är det jag som står för maten. Tur det - för jag behöver hjälp av två starka (?!) individer. Skedde nämligen vissa missöden vid tolvslaget i natt som gjorde mig väldigt arg. Nu böhöver jag hjälp av fixa till detta då jag ensam för för svag. Japp - ska ni ha mat så får ni vara beredda att jobba för det! ;)

I övrigt fyller fröken Stjernfeldt 21 år idag - vi hurrar och grattar på Din stora dag! :)


image654

Kommentarer
Postat av: Emelie

Vilken..intressant bild du fått tag på. Man skulle kunna tro att du slant på tangentbordet i syfte att skriva att undertecknad fyller 5 år idag. Men det är viktigt att behålla barnasinnet även då man uppnått den höga åldern av 21 år. Det har jag tagit bokstavligen.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback