Fredag.. eller är det måndag?

Första föreläsningen med Mitsuru (eller hur det nu stavas). Stackarn blev riktigt uppjagad då han insåg att det inte var många i salen som hade tänkt sig utlandsstudier till hösten. Vi ska konkurrera med ekonomerna i Indien. Men hur många av Indiens ekonomer blir egentligen revisorer och liknande i Sverige? Hmm.

I övrigt känner jag mig rätt snurrig idag. Gång på gång tror jag att det är måndag. "Hämta posten, säkert en massa reklam för det var ju söndag igår. Hm, eller vänta nu..." Lär ju inte bli bättre i eftermiddag då vi ska ha ytterligare fyra timmars föreläsning med Mitsuru. Lär vara helt slut i huvudet när kvällen väl kommer. Tur att det inte är någon utgång inplanerad - det hade bara kunnat sluta illa för min del.

Kanske skulle ta en tupplur nu?!

Kommentarer
Postat av: julia

haha! idag har jag trott att det är söndag!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback