Försoning

Försoning är.. ja det är helt enkelt underbart! Tänk att ett litet ord som "förlåt" kan göra så mycket. Fortsätter att lyssna på underbara texter - bara älskar dem! :)

Jag skulle vakna mitt i natten och gå upp och ta en långpromenad,
jag skulle låta blicken möta andra ögon i en främmande stad.
Jag skulle inte ha så bråttom med att träffa nån ny,
jag har rätt mycket med mig själv precis som du.
Jag skulle andas i det tomrum som blev över om du lämnade mig nu.

Jag kanske skulle leta upp nån yngre som en fjäder i hatten.
Det skulle bli för tomt om ingen fanns där som värmde mig i natten.
Men jag skulle aldrig ha tålamod nog att bli förstådd, ingen känner mig så väl som du.
Jag skulle fastna i min ensamhet igen om du lämnade mig nu.

Kommentarer
Postat av: Julia

Du är så duktig på att blogga, förstår ju inte allt men jag är på din sida och skickar en stor kram och en lyckospark till den kommande tentan.
KRAM


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback