En förvirrad (och trött) individs funderingar..

Fredag. Födelsedagsfest hos Emelie ikväll. Ska bli skoj! Dock har jag ingen aning om vad jag ska ha på mig. Det mesta har hamnat i tvättkorgen. Tur att jag bestämt mig för att inte följa med ut. Bra beslut! Behöver sova. Hoppas bara jag håller mig till det beslutet efter lite alkohol i kroppen. I annat fall blir det en jobbig dag imorgon då jag först ska spendera ett antal timmar på ikea-varuhuset i Älmhult och sedan eventuellt på släktmiddag för att fira kusin Johanna. Måste kolla in tågtiderna till Älmhult också. Måste prata med Mamma. Inte glömma det! Undrar när Ikea öppnar egentligen. Bör kollas upp. Ikea. Just det Ikano. Hur ska jag göra till sommaren egentligen. Hur ska jag göra med sommarjobb? Ronneby eller Växjö? Växjö eller Ronneby? Hm...

Kanske skulle sova en liten stund? Hade varit välbehövligt! Eller en promenix kanske för att rensa tankarna och vakna till lite? Inte så dumt det heller! Oj, ute på slottsängen finns det två stycken som bara har t-shirt på sig. Ser härligt ut. Eller egentligen borde jag väl läsa antar jag. Har fortfarande inte öppnat boken idag. Istället har jag ägnat mig åt att renskriva anteckningar. Mycket roligare och inte lika ansträngande. Något annat som inte är så anstängande är att sova.   

Disken borde jag verkligen ta tag i. Faktum är att jag borde städa överhuvudtaget. Vad sägs om att dammsuga och diska till hög musik? Vore väl roligare än att läsa i mikroekonomiboken i alla fall och helt klart välbehövligt. Något annat som vore välbehövligt är sömn...


Kommentarer
Postat av: julia

haha! vi får väl se om du följer med ut eller inte! haha! passa på:P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback