En av de bästa som finns..

Tänk när lillebror Simon var så här liten. Om jag minns det? Klart jag gör - känns som igår. Jag minns det mesta. Minns stunden då mamma berättade att jag skulle få en lillasyster eller lillebror. Minns morgonen den 24 april 1997 då farmor väckte mig och berättade att mamma och pappa befann sig på BB. Minns telefonsamtalet samma morgon då pappa berättade att vi fått en lillebror. Minns Mathias (min andra lillebrors) lyckliga blick då han fick höra att det blev en pojke och minns att han började hoppa i mammas och pappas säng av glädje.

Det var tider det... Idag fyller lillebror Simon hela elva år. Han har blivit en stor kille som tänker mycket på vad han har för kläder på sig och hur han ser ut i håret m.m. Flera flickvänner har han redan avverkat och lär väl bli fler med åren kan jag tänka mig. Hehe! Dock kan jag tyvärr inte närvara vid hans födelsedag, nej just nu är det mikroekonomi som gäller. Hur som helst vill jag i alla fall gratulera en av mina favoritgrabbar på födelsedagen! Du är bäst - det vet du - älskar dig!

image672




Kommentarer
Postat av: ahren

Söt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback