Bullbak på Campus

Är jag samma Camilla som skrev ett inlägg tidigare idag om att man nästan börjar känna lite tentaångest? Hrm. Man kan ju knappast tro det med tanke på hur min dag sett ut.

Gruppövning på förmiddagen. Lunch. Stan. Hemma igen vid tre-tiden. Följande msn-konversation ägde rum när jag kom hem:

C: Är det meningen att man ska göra något vettigt nu?
J: Vet inte. Jag är sugen på något sött. Jag ska nog baka något.
C: Jag är sugen på en kanelbulle.
J: Ja kanelbullar!
C: Ja vi bakar kanelbullar!

Sagt och gjort blev det bullbak hemma hos Johanna under resten av dagen, ända fram till klockan sju. Efter det tog jag och Johanna en tur runt om på Campus och delade ut bullpåskar till några slutkörda studenter. Fick du inga bullar? Kan ju säga att jag har frysen full så välkommen hit!  

Så har det blivit något plugg idag? Hrm. Knappast!

image647
Bildbevis - nog ser det lite mumsigt ut?! ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback