Avsluta meningen..

Tog denna lista från Josse i brist på annat att göra.. Lugn, ni behöver inte läsa den! hehe!

Avsluta meningen..

1. Jag har insett att min senaste kyss: var för ett par veckor sedan..
2. Jag lyssnar på: Lars Winnerbäck hela dagarna numera.
3. Jag pratar: mest om en massa strunt, hehe!
4. Jag älskar/tycker om: det underbara vårvädret som infunnit sig i Växjö de sista dagarna.
5. Mina bästa vänner är: ett gäng riktiga stjärnor!
6. Min första riktiga kyss: är ett minne blott..
7. Kärlek är: livets mening!  
8. Någonstans, tänker någon på: mikroekonomi? (iaf de som går EKP)
9. Jag kommer alltid att:  vara lite knäpp och förvirrad, men trivs nog rätt bra med det! ;) 
10. Jag är hemligt förälskad i: Björn Gustafsson (kanske ingen hemlighet förresten!)
11. Sist jag grät var: en dag jag var mycket trött och inte orkade med varken mig själv eller någon annan.
12. Min mobiltelefon är: livsviktig!
13. När jag vaknar på morgonen: tänkar jag alltid tanken att jag borde ändra väckningssignal!
14. Innan jag går och lägger mig: gör jag en massa onödiga saker så att jag till slut hamnar i säng alldeles försent!
15. Just nu tänker jag på: att det här var den mest onödiga lista någonsin!
16. Bebisar är: är ngt jag inte vill ha på mycket länge? Hehe!
17. I dag har jag: vaknat tidigt!
18. I kväll ska jag: titta på tv kanske?
19. I morgon kommer jag: PANIKTENTAPLUGGA!
20. Jag vill verkligen: inte plugga mikroekonomi idag!

Kommentarer
Postat av: Ahrén

Ja jag har sett att det är många som har den.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback