Wal-Mart?!

Ena dagen är den andra lik. Upp tidigt på morgonen. "Ikväll MÅSTE jag gå och lägga mig tidigt!". Iväg till bibblan för att träffa projektgruppen och diskutera Din Sko. Hem på lunch. Funderar på om jag kanske skulle plugga lite men blir sällan något gjort. Iväg på föreläsning. Hem och renskriva föreläsningsanteckningarna. Hjärnan går på högvarv då jag tänker att jag BORDE läsa i boken. Orkar sällan. Lagar kvällsmat och slår mig ner framför tv:n istället. Fixar och donar i lägenheten. Lägger mig runt tolv. Somnar runt två. Vaknar klockan sju o.s.v. 

Idag avgick jag dock lite från schemat då jag, Johanna, Emelie och Martin varit tog en tripp till simhallen efter föreläsningen. Blev ett antal längder och sedan hopp och lek i äventyrsbadet. Vem har sagt att man automatiskt blir vuxen bara för att man har råkar vara 20 plus?!  

Om lite mer än en vecka vankas hemresa till Ronneby. Saknar faktiskt folket där hemma. Trodde inte jag skulle säga det på MKT länge efter att ha spenderat en hel sommar där men så är i alla fall fallet. Men först vankas ännu en helg på Campus - av ngn anledning tror jag att den blir minnesvärd. Hehe!



Och iiiiingen vet ju vad Wal-Mart är, speciellt inte blondiner, eller hur Malin?! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback